Legkevesebb három év kell a HungaroControl szerint, hogy magához térjen a légi közlekedés
Közel félmillióval kevesebb géppel találkoztak tavaly a HungaroContol légi irányítói, mint 2019-ben, a koronavírus előtt.
Közel félmillióval kevesebb géppel találkoztak tavaly a HungaroContol légi irányítói, mint 2019-ben, a koronavírus előtt.
Az áruszállítás viszont csúcsot döntött.
Egyszer már megpróbálták, akkor nem jártak sikerrel, de most más idők járnak.
Az ausztrál légitársaság vezetője szerint más cégek is követni fogják a példájukat, és megkövetelik az oltásigazolást.
A Finnair finn légitársaság mintegy 700 dolgozójától válik meg jövő év márciusáig a koronavírus-járvány gazdasági hatásai miatt.
A norvég kormányfő szerint a légitársaság akadályozza, hogy a dolgozói szakszervezetbe tömörüljenek.
Még lehetne is ráció abban, hogy a Mol megjelenik a Budapest Airport tulajdonosai között, ám úgy tűnik, a mostani tulajdonosok nemigen akarnak megválni a részesedésüktől. Persze, mindig van az az ajánlat, amire nehéz nemet mondani.
Szeptemberben 90 százalékos és októberben is hasonló mértékű utasforgalom-visszaesésre számít a repülőtér üzemeltetője. A repülőtér ezért több utasforgalmi terület után egy parkolót is lezár.
Ezzel a koronavírust kísérő válság még nem ért a végéhez.
Egyre nagyobb az igény az utazás nélküli utazásra, hol máshol, mint Japánban.
A légitársaság gépeivel a népszerű dél-európai nyaralóhelyek is elérhetőek lesznek.
Elkészült az új móló Ferihegyen, amivel befejeződött az új beszállítócsarnok építése, a Budapest Airport már csak a használatbavételi engedélyre vár.
Negyven eurónál olcsóbban nem lehet ezentúl jegyet eladni az Ausztriából induló, vagy oda érkező járatokra.
A repülőgép-hajtóműveket is gyártó vállalatcsoport világszinten 9 ezer embert bocsát el, mert a járvány padlóra küldte a polgári légi közlekedést. Magyarországon száz mérnökük fejleszt elektromos és hibrid hajtásrendszereket.
9 ezer munkahely megszűnésével járó átszervezésre kényszerül a repülőgép-hajtóműveket gyártó Rolls-Royce, mert a járvány padlóra küldte a polgári légi közlekedést. A cégnek Magyarországon repülőgép-hajtóműveket fejlesztő leányvállalata működik.
A repülés vakcina hiányában csak biztonsági intézkedésekkel folytatódhat, ami alááshatja az utasok bizalmát.
A korábbi útvonalaik 90 százalékára vinnének újra utasokat. Igaz, ritkábban.
Az IATA-nak nem tetszik az az ötlet, hogy hagyják üresen a középső széket az utasszállító gépeken.
Támogatást kér az európai repülőgépgyártó óriás.
A jövő héten dönthetnek a német légitársaság jövőjéről Berlinben – értesült a Reuters, mely szerint a Lufthansa a csőd szélén áll. Az Alitaliát is az állam mentheti meg.